Incepand de astazi am incetat orice fel de colaborare cu site-ul FrontPress

de Catalin Danoiu

Am scos link-ul catre acest site si implicit am sters toate articolele preluate de la ei. Noi nu putem sustine un site care are link-uri catre organizatii pro homosexualitate, pro anarhie, aici discutam despre Casa Pound Italia, un site care are link-uri catre Romanian Ultras, site care apartine lui George “Harta Mica” Simion ( Noii Golani), un site care are abateri foarte grave de la dogmele ortodoxe, un site care promoveaza tot felul de rataciri si sminteli care nu fac cinste nationalismului ortodox romanesc! Am vrut sa-i ajutam intr-un spirit curat de camaraderie, avand in vedere traficul foarte mare al blogului nostru, dar se pare ca n-am inselat foarte grav asupra administratorilor site-ului FrontPress. Ne pare extrem de rau ca s-a ajuns pana aici dar noi nu putem sa fim partasi la smintirea oamenilor. Le-am mai atras atentia de cateva ori celor de la FrontPress, dar nu au vrut sa priceapa! Oamenii trebuie sa duca lupta conform dogmelor si cutumelor sfintei credinte ortodoxe, ce este in afara ortodoxiei se cheama intuneric si sminteli dracesti!


Noi ne-am chinuit enorm cu acest blog, am muncit la el cate 19 ore pe zi, si nu vrem ca toata munca noastra sa se duca de rapa datorita unor persoane care nu merg pe drumul cel drept! Tinerii trebuie sa mearga pe drumul ortodoxiei, sa aiba ca far in viata cuvantul de invatatura al sfintilor parinti ai ortodoxiei, sa aiba incredere in bunul Dumnezeu, sa se pregateasca temeinic pentru imparatia antihristica ce s-a instalat in zilele noastre. A observat toata lumea ca in ultima vreme, de aproximativ trei luni de zile, am evitat sa mai publicam foarte multe stiri legate de nationalismul romanesc. Am avut motive bine intemeiate pe care nu vrem sa le expunem aici. Noua nu ne place ciorba aceasta care este promovata de unele site-uri: ortodoxie, catolicism, diferite organizatii din afara ortodoxiei, etc. Nici noi nu suntem perfecti, ba din contra, avem pacate mult mai grave ca ale altor frati ce ne citesc blogul, avem patimi care ne abat de calea cea dreapta a ortodoxiei, dar noi avem puterea sa recunoastem si sa cautam sa ne indreptam in fiecare zi. Trebuie sa recunoastem ajutorul primit de la fratii Apologeticum, Saccsiv, Razboi intru Cuvant, oameni care ne-au influentat in bine…acest lucru s-a vazut si pe blogul nostru! Niciodata nu ne vom putea compara cu site-urile Apologeticum, Saccsiv, Razboi intru Cuvant, site-urile acestea duc lupta de ani de zile, noi am vrut sa ne aducem aportul la aceasta lupta dupa puterea noastra si priceperea cu care ne-a inzestrat bunul Dumnezeu.

Dragii nostri frati, voi cei care ne cititi blogul in fiecare zi, putini dintre romani sunt constienti ca in urmatoarele luni de zile vom vedea cu ochii nostri cum se adeveresc proorocirile de acum 2.000 de ani. Pana acum cativa ani de zile nu credeam sa apucam si noi venirea Antihristului pe pamant, nu credeam sa vedem infricosata judecata in timpul vietii noastre, nu credeam sa vedem cum oamenii cad pe zi ce trece sub influenta cetelor dracesti venite din iad, nu credeam ca vom apuca pecetea cu 666, cand am constientizat toate aceste lucruri am spus ca nu avem voie sa stam si sa privim…OAMENII TREBUIESC TREZITI LA REALITATE! Sa ne aducem aminte ce spunea bunul parinte Justin Parvu : “Dragii mei…ESTE VREMEA MUCENICIEI”. Multi dintre noi vor cadea, altii vor lua drumul temnitelor, tipete si vaiete vor fi in aceasta lume, frate va vinde pe frate, copil va ridica mana asupra parintelui, crestinii se vor rascula impotriva Domnului Hristos, multi il vor urma pe Antihrist, ne vom dori moartea din pricina durerilor dar nu moartea nu va veni la noi, noi trebuie sa suferim si sa rabdam pana la capat, dupa cum spunea un cuvios parinte : “Copiii mei…NU SE AJUNGE ASA USOR LA RAI”. Bunul Dunnezeu sa ne ajute pe toti! Ii rugam pe fratii, sau camarazii, de la FrontPress sa ne ierte si sa inteleaga pozitia noastra. Doamne ajuta si Mantuire!

2 comentarii:

Muncitorul spunea...

"Noi ne-am chinuit enorm cu acest blog, am muncit la el cate 19 ore pe zi"

Pai baaaa, aveti prea mult timp liber. 19 ore pe zi sa frecati un blog de comedie. La munca nu mai mergeti??? Lasati ca mergem noi, Danoiule, al naibii trantor.

Legionar spunea...

Danoiule, se vede ca ai fost doar un securist infiltrat in Noua Dreapta. De cand ai ajuns in organizatie ai creat numai probleme. Din cauza ta am pierdut oameni de calitate cu care ai intrat in conflict si i-ai barfit in continuu.

Acum ai ajuns sa te iei si de camarazii de la Frontpress. Tu chiar nu mai ai limita? Ai intrat in organizatie cu singurul scop trasat de catre securistii pentru care te laudai ca lucrezi, de a crea dezordine si o proasta imagine Noii Drepte. Dar vine si ceasul cand vei da socoteala. ;)